Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

niedziela, 17 kwietnia 2016

OTO JESTEM - POŚLIJ MNIE



Znów przez przypadek natknęłam się na filmik, który znów wart jest udostępnienia i polecenia ;)
To jest MÓJ BLOG - UDOSTĘPNIAM TU co MI się podoba. Załóż swój i tam pokazuj to co ty chcesz pokazać, ewentualnie nie zakładaj jeśli nie czujesz takiej potrzeby :)
Jedno jest pewne - NIE ZAMIERZAM DLA TWOJEJ opinii przerwać tego co sprawia mi radość, co podpowiada serce i co jest dla mnie o wiele ważniejsze od Twojej czy kogoś innego sympatii. Mam w około siebie tylu wspaniałych , serdecznych i wierzących ludzi, których dostałam " w zamian" ...że nie będę ubolewać nad kimś kto kpi z wiary lub się jej wstydzi. Ja się nie wstydzę żadnego mojego słowa a czego Ty się wstydzisz? Albo co Ciebie tu razi??
   No dobra....
No więc meritum sprawy ;)
Gdzieś tam w Piśmie Świętym jest napisane -    ...po owocach ich poznacie ...każde dobre drzewo wydaje dobre owoce -  Nie jestem teologiem, ani nie znam całego Pisma Św. na pamięć, więc to tylko parafraza. Ale jeśli widzisz w sobie samym dobre owoce swojej przemiany to trzymaj się tej drogi rękoma i nogami i nie pozwól światu się oderwać, choćby wykpił Cię ten świat ... kochaj świat ale nie stawiaj Go na 1 miejscu , bo pierwsze miejsce jest zawsze dla BOGA.
I powiem Wam więcej .... nie wolno nam zatajać takich pragnień mówienia o Bogu... nie wolno tłumić w sobie tego do czego gdzieś tam w środku powołuje nas Bóg.....to nie jest żadne "obnoszenie się z wiarą" , to jest świadectwo na to,że Pan Jezus jest wśród nas żywy tak jak był kiedyś. Trzeba o tym mówić, jeśli czuje się takie pragnienie w sercu.Trzeba o tym mówić, bo wiara dzisiaj bardzo ostygła. Ludzie chodzą do kościoła z przyzwyczajenia , czasem z nakazu sumienia.... ale w wielu przypadkach już zapomnieli o tym jaka POTĘGA jest nad nami wszystkimi. POTĘGA , która tak pragnie naszej miłości. Potęga, która każdego dnia czyni dla nas cuda, tylko my nazywamy je zbiegiem okoliczności, przypadkiem i nie CHWALIMY BOGA w tych cudach . Pan Bóg posyła każdego z Nas , żeby o Nim mówić....  nie wstydź się swojej wiary, swojego Boga, nie przypisuj wierzącym choroby, czy szaleństwa. Prawdziwa wiara daje radość, poczucie humoru, chęć pomocy, siłę do niesienia krzyży codzienności  - nie szaleństwo.



Do szaleństwa może doprowadzić Cię to kiedy się z tą wiarą zamkniesz w czterech ścianach, kiedy weźmiesz do serca szyderstwo innych. Zresztą nie mnie to oceniać, bo chorobę też Bóg może zesłać po coś. Jednak wiem,że wiara nie jest chorobą. Wiara to POTĘGA MIŁOŚCI, która jest nad Nami, która umarła za tych, którzy jej zaufali. UFAM TOBIE JEZU i nigdy się Ciebie nie wyprę . AMEN :)

 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam