Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

czwartek, 7 kwietnia 2016

Odtwarzanie muzyki

Postanowiłam wyłączyć funkcję automatycznego włączania się muzyki na blogu. Jeśli ktoś chciałby posłuchać tej muzyki , może włączyć ją ręcznie naciskając po prostu na play u góry strony ( bordowy pasek, trójkącik oznaczający play :D ) . Myślę, że automatycznie włączająca się muzyka kolidowała z treścią bloga, ponieważ czasem udostępniam oprócz wierszy też filmiki, stąd moja decyzja ;) Zauważyłam też, że czasem w odtwarzaczu najpierw słychać reklamę. Piosenki pochodzą z youtube i niestety nie mogę nic z tym zrobić,... trzeba przeczekać wtedy reklamę ;) Myślę, że tak będzie lepiej :) Pozdrawiam zaglądających najserdeczniej jak tylko potrafię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam