Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

piątek, 4 marca 2016

Przez Nas, za Nas i dla Nas ...

Zamknęłam oczy, gdy tę piosenkę usłyszałam,
Przenieść się na chwilę tam chciałam.
Być przy Tobie i czuwać, bo o to prosiłeś,
Lecz Ty mnie o ciarki przyprawiłeś.
Panie jakie to straszne być musiało,
Jak Twoje ciało po ludzku drżało.
Ten Ogród zawierał cały strach tego świata,
Bo wiedziałeś ,że umrzesz za grzesznika - brata.
Krwawy pot zalał Mojego Pana ,
Cała BOSKOŚĆ zostanie Mu zabrana.
Drży każda cząsteczka ciała BOSKIEGO,
Łzy zalewają szatę Jego.                                                                     
Świętymi dłońmi o głaz się opiera ,
Bo strach tak bardzo siły odbiera.
On wie,że idą - że WOLA się wypełnia,
A Jego - poddanie się tej woli przepełnia.
Mówi dla Ojca Swego "ale" ...
Lecz do naszego "ale" nie podobne wcale.
Bo my po ludzku mówiąc "ale" mamy zastrzeżenia,
A dzięki Jego "ale" odmieni się ziemia.
On mówi  -  Nie jak ja chcę, ALE Ty Ojcze z Nieba.
Takiego "ALE" światu potrzeba.
Lecz mieć w sobie takie poddanie,
to całkowite Bogu ofiarowanie.
Idą po Mojego Zbawiciela i Pana,
za to wszystko będę Mu całe życie oddana!
Znamy cały ten opis, wiemy jak to wyglądało,
ale to wyobrażenie też dużo mi dało.
Muzyka poniosła mnie jeszcze bliżej ,
upadam na twarz przy Panu niżej.
Zakuli Go w ciężkie, zgrzytające kajdany,
a ta boleść za co Jezu kochany?
Za to, że ludzie sami siebie skuwają,
świadomości grzechu czasem nie mają.
A może to za nałogi, które zniewalają ludzi,
nie wiem ...ale to moją rozpacz budzi.
Nie stawiasz oporu, nie walczysz, nie uciekasz,
że jesteś Bogiem się nie zarzekasz.
Przed sądem Cię stawiają,
jaki w tym cel teraz mają?
Osądzić niewinnego i znaleźć winę, której brak...
Panie musiałeś wycierpieć wiele tak.
To pewnie za niewinnie skazanych,
za oplutych i sponiewieranych...
Za tych co niewinnych skazywali,
co w niewinnych zła się doszukiwali.
Co bluźnili i szemrali,
ze złych czynów ręce zacierali.
Szukajcie a znajdziecie kiedyś powiedziałeś,
lecz nie o takim szukaniu powiedzieć chciałeś.
Więc szukali winy w Bożym Baranku
by zabić Go już o poranku.
Na ubiczowanie Piłat Cię wydaje,
winy w Tobie nie rozpoznaje.
Tę torturę też pokornie przyjmujesz,
może za oprawców ją ofiarujesz?
Za wszystkich co nad innymi się znęcają,
za złoczyńców co w sobie uczuć nie mają.
Zmasakrowane ciało w szatę drwiąco ubierają,
Tym boleść Twą straszliwie powiększają.
Korona cierniowa Świętą Głowę rani,
Widziałeś cały ten obraz w Ogrodzie Getsemani.
A za cóż ciernie w Głowę się wbijają?
Za tych co się Panie mój wywyższają?
Za tych co nie znają uniżenia i pokory?
Za człowieka co na własne EGO jest chory?
Dlatego drżałeś na całym ciele,
wiedziałeś Panie,że wycierpisz wiele.
Na Twoje Święte Ramię krzyż już położyli,
Z ciężkiego , mokrego drzewa Go ubili.
Niewyobrażalnie cierpisz za nas Zbawicielu,
bo zbawiasz wszystkich ludzi a nie kilku - czy wielu.
Upadasz pod ciężarem i się ponosisz,
nie narzekasz o pomoc nie prosisz.
Pouczasz matki, by nad dziećmi płakały,
by te dzieci również o Tobie pamiętały.
Cała Twoja z Krzyżem droga,
to pokazanie nam jak się idzie do Boga.
Że będą nam ranić ciało i duszę,
lecz tak jak Ty wstawać muszę.
Każde Twoje dziecko pamięta Twoją drogę,
ja też o niej zapomnieć Panie nie mogę.
Po tylu boleściach wchodzisz na górę,
by boleści kolejnych przejść następną turę.
Kładziesz się na krzyżu, by Cię przybili,
Panie jak bardzo zniewoleni to zrobili?
Jak bardzo zaślepieni przez szatana?
Ile boleści cierpiała widząc to Maryja ukochana?
w Twoje Święte Dłonie gwoździe już wbijają,
Łzy Twojej Matki na Ziemie spadają,
Oh Mój Jezu ukochany,
Całą Boskością za Nas oddany.
Zawisłeś na krzyżu za grzechy ludzkości,
Za pychę, zazdrość i wszystkie podłości.
Patrzyłeś z krzyża na niezdających sobie sprawy,
na tych co kośćmi o Twe szaty rzucali dla zabawy.
"Ludu Mój Ludu cóżem Ci uczynił,
czymże zasmucił albo czym zawinił"
Przeszywa mi serce ten cytat o Panie,
kiedy przed oczyma to Twoje konanie.
Chroń mnie od grzechu Zbawicielu świata,
by mój grzech nie był jak dla serca krata.
Bym nie uwięziła w grzechu swej duszy,
bo Pan Mój na krzyżu grzech ten kruszy.
W tak strsznych mękach za mnie umiera,
Maryja u krzyża łzy krwawe ociera!!!                                              
Ostatni krzyk z moich ust -  kiedy Twoje konanie....
to słowa " PRZEBACZ MI O PANIE" !!!!
Inni w ciszy płaczą i serca im pękają,
Oni Panie w ciszy rozpaczliwie Cię kochają.
Inni poszli już do domów - koniec przedstawienia,
dla nich nic się nie zmieniło i nie zmienia.
Ale są i tacy, którzy  u podnóża krzyża nie dziękują,
Oni stać tam się nawet krępują.
Czują w sercu,że jesteś Bogiem, lecz nic to nie zmieni,
bo nie chcą być o szaleństwo posądzeni.
Jak Piotr wypierają się tej miłości do Ciebie,
Panie pozwól niech i Oni znajdą się w Niebie.                                              
Nie wiedzą co czynią jak sam powiedziałeś,                                          
przecież Ty Panie wszystkich ukochałeś.
Upadam Panie na twarzy przed Tobą,         
Czując swoją marność - całą sobą.
Niech mnie okryje Twoje Miłosierdzie i Dobroć Nieskończona,
Bo Twoją Miłością Panie jestem porażona.
Przebaczasz występki, darujesz winy,
nie boję się już swojej śmierci godziny.
Odkupiłeś mnie tam ŚWIĘTYM CIAŁEM SWOIM,
dlatego JESTEM CAŁA dzieckiem Twoim.
Przepraszam za to co z mojego życia Cię przybiło,
to wszystko te diabelskie zaślepienie zrobiło.
Dziękuję , że mnie ze wszystkiego oczyściłeś,
że z miłości do mnie to zrobiłeś.
Proszę byś zawsze Mnie wspierał i prowadził,
kiedy nie wiem co robić zawsze doradził.
Przez Słowo Twoje i innych ludzi,
przez sen , który jak pouczenie nocą budzi.
Prowadź Mnie Panie po drodze życia,
przede mną Twój Raj obiecany do zdobycia.
Kocham Cię Tatusiu Nasz w Trójcy Jedyny Boże,
Któż Twoją tajemnicę odkryć może...
Kocham Cię Mateczko nasza ukochana,
na te życia wyboje - jako opieka nam podarowana.
Czuwajcie i strzeżcie bym nie błądziła,
bym cała i zdrowa, z rodziną do Was trafiła.


Piosenka, która ... nie to,że dała natchnienie ale wręcz zmusiła do napisania tego wiersza ....


     







                                                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam