Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

środa, 2 marca 2016

Wiem,że jesteś przy Mnie

Dziś zakończyły się rekolekcje w naszym kościele. Kazanie powaliło na kolana...pod względem trafności, każdej mojej myśli. Przeżyłam szok...bo ksiądz jakby wers po wersie opowiadał mój dzisiejszy wiersz .... Potwierdzając ,że "nasz wróg " dzisiaj bardzo podstępnie niszczy rodziny.... że w podstępny sposób chce zniszczyć wiarę, że Ci co wierzą są wyszydzani , bo tak właśnie działa "wróg". Że ludzie chcą walczyć z wolą Boga zamiast poddać się Jej i zrozumieć ,że nic nie dzieje się bez woli Boga, że zamiast wierzyć Bogu wierzą w magię i czary, że każda wierząca rodzina ma być " SILNA BOGIEM" , że Boga się chowa pod pretekstem nie "obnoszenia się z wiarą", że Bóg ma zajmować pierwsze miejsce.... w sercu , na ustach i piersi ..... Cudne kazanie!!!!!! .... Piękne i potwierdzające dla mnie ....Ksiądz nawet na koniec powiedział,żeby się modlić tą samą modlitwą do Michała Archanioła, bo to potężna modlitwa :) Nooo.... "deska w deskę" :)    i chyba na zawsze ten dzień zostanie w moim sercu jako jeden z tych, które doświadcza się wyraźniej. A może to takie ukoronowanie mojego ostatniego dnia wspaniałej Nowenny Pompejańskiej ?? Dlaczego o tym mówię (piszę) ? .... dlatego,że w wielu modlitwach jakie odmawiałam są właśnie takie zapewnienia i obietnice składane Bogu o tym,że bez zawstydzenia będziemy mówić o Nim i Jego łaskach, dobroci i miłości .....między innymi w wyżej wspomnianej Nowennie ..... ( część dziękczynna) .... Jeśli składam obietnicę dla innego człowieka ,że będę o czymś pamiętać,że przekażę innym coś tam,że coś zrobię...i staram się takiej obietnicy dotrzymać....to o ile bardziej powinnam dotrzymać obietnicy złożonej Swojemu Bogu czy Matce Bożej??? Coś w tym dziwnego??? Słowo dane Bogu jest dla mnie po stokroć ważniejsze niż obietnica dana człowiekowi, którą również staram się wypełnić....więc możesz sobie mówić i myśleć co sobie tylko chcesz na ten temat.....Ja obiecałam a to dla mnie najważniejsze :)  A tu inne , piękne komentarze ludzi takich jak ja....  http://pompejanska.rosemaria.pl/2012/01/co-jest-najwazniejsze-w-nowennie-pompejanskiej/  ;) na temat Nowenny , którą ja również polecam wszystkim.... najpierw pomyślicie... a gdzie 3 różańce dziennie...toż to przesada....kiedy...?? ...ale później zakochacie się w różańcu na serio :) Piękny, cudowny, wspaniały dzień !!!!!!! Dziękuję Ci Panie z całego serca....  <3








Jakie to prawdziwe !!!   :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam