Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 7 marca 2016

Modlitwa " Dawidowa" ;)

Śnił mi się dziś sen - bez żadnej zalety,
pokazał mi wszystko co już wiem niestety.
Tak jasno i wyraźnie wszystko widziałam,
serce mi w tym śnie pękało, choć nie płakałam.
Dziękuję Ci Boże za wszystko co pokazujesz,
Ty w moim życiu na zawsze królujesz.
Z każdym mym krokiem silniejsza się staję,
ale to dzięki temu,że wierzyć Ci nie przestaję.
Ty dajesz łaski i siłę do każdego kroku,
nie pozwól mi Panie nigdy żyć w mroku.
Nie puszczaj mej ręki, nawet gdybym się wyrywała,
opiekuj się mną, gdybym upadała.
Ufam Ci Boże mój tak ogromnie,
Ty zawsze z łaskami przychodzisz do mnie.
Każda modlitwa owoce przynosi,
dziękuję też, że tyle osób za mną Cię prosi.
Tylu przyjaznych Cyrenejczyków mi postawiłeś,
że nie jest Ci obojętny mój los udowodniłeś.
W każdym problemie Twoją pomoc czuję,
dlatego Panie mój co dnia się raduję.
Jesteś radością, miłością duszy,
dobroć i łaska Twoja, skały kruszy.
Każdemu Panie Boską Ręką coś namaluj,
każdego po trochu czymś obdaruj.
Daj ludziom poczuć tę miłość od Ciebie,
daj poczuć pragnienie bycia w Niebie.
Daj łaskę nawrócenia tym co błądzą,
pokaż, żeś Najsprawiedliwszy Sędzia tym co sądzą.
Daj innym pogodzić się z utratą bliskiego
i uświadom, że On czeka i woła do Raju Niebieskiego.
Pomóż wstać tym co upadli i sił nie mają,
spójrz na tych co płaczą i Cię wołają.
Przytul do Serca wszystkich opuszczonych,
na pastwę losu w samotności zostawionych.
Daj wybaczenie temu co się złości,
daj pozbyć się w sercu zawiści, fałszu , zazdrości.
Niech na tej Ziemi Kainowie się nie mnożą,
co to czują zazdrość , że na Ablu widzą Opatrzność Bożą.
Ale niech o tę Opatrzność do Ciebie wołają,
bo tylko w taki sposób też ją uzyskają.
Uświadom, żeś jest Opiekuńczym tatą co o dzieci zabiega ,
że na prawdę dajesz to co człowiekowi potrzeba.
Że napoisz i nakarmisz bo nas ukochałeś,
że bardziej niż o ptaki o nas zawsze dbałeś.
Daj łaskę rozpoznawania dobroci Twojej,
a nie ludzkiej, przypadkowej zbieżności swojej.
A tych co ŚWIADOMIE robią źle,
sam osądź proszę Cię.
Bądź im Miłościwym ....
Ojcem wybaczającym nie Sędzią Sprawiedliwym.
Niech Twój gniew na nich się nie budzi,
niech Go modlitwa wiernie oddanych ostudzi.
Wybacz wszystkim, którzy żałują
i którzy swe błędy naprawić próbują.
Otrzyj łzy kapiące w samotności,
daj oczyścić się pod względem duchowości.
Poślij też Ducha św. by ludzi napełniał,
by Twoją Miłością Ziemię przepełniał.
Aby ludzie ze sobą nie walczyli,
a idąc za ręce ten Raj zdobyli.
Pomóż nam ludziom pokonać szatana,
niech opieką otoczy nas Matka kochana.
Bo walka przed nami dnia każdego,
bo rozpanoszył się "wróg" na całego.
Ale z Tobą Panie Noe potop przeżył,
z Tobą Mojżesz Twoje Imię szerzył,
wyprowadził lud z Tobą przez wody,
zsyłałeś im mannę do jedzenia i wodę dla ochłody.
Z Tobą Dawid pokonał Goliata używając tylko procy,
Abraham na niebie próbował liczyć potomstwo pewnej nocy.
Z Tobą Panie wszystko jest możliwe,
z Tobą życie może być skromne a tak szczęśliwe.
Z moim Panem idę za Rękę,
z nim pokonam każdą udrękę!!!
Bo każdy " mały Dawid" wie doskonale,
że z Tobą nie musi się lękać wcale!!!!


                                          Jakie to piękne kiedy ktoś publicznie mówi Twoje myśli !!!! Kari - wspaniała dziewczyna , miłość i Boży pokój aż biją z Jej oczu i mowy  ... <3

 Nie bądź jak ta owieczka z słuchawkami.... zdejmij je czasem ;)
                            

                                           

............

              Chcąc nie chcąc znów muszę zacytować Tau , bo cytat sam ciśnie mi się na usta :D

"Nigdy nie wiesz, gdy stajesz przed problemem,
Czy ty zabijesz problem, czy on zabije Ciebie.
Problem to Goliat, a ty masz tylko proce,
Jak wierzysz w Boga, to ufaj mu na sto procent!!!
Ufaj we wszystkim, nie tylko gdy ci dobrze,
Bo człowiek nie wie nigdy do czego służy problem

Nie znamy ścieżek, które mamy od Pana
Jak chcesz rozśmieszyć Boga, powiedz mu o swoich planach.
Goliat."
                                  Dlatego nigdy nie mówię ( a nawet jeśli mówię to w sercu sobie dopowiadam "Daj mi Panie Boże" ) ..... że zrobię, pójdę, będę, pojadę.... bo to wszystko się stanie ....jak PAN BÓG da :) Odwracając zdanie ..... staram się nie rozśmieszać Boga, mówiąc mu o swoich planach, ale proszę by to On zaplanował mi moją przyszłość wedle własnego uznania, choćbym tego nie rozumiała....   pozwoli zostać - zostanę, zmusi do wyjazdu - wyjadę .... tu czy gdziekolwiek .... zawsze Twoja Wola Tato ! <3Bo mimo cierpienia jakie po ludzku nas dotyka, Ty dajesz taką wielką radość w sercu, której nie sposób opisać. Radość przeplatającą się z ogromną miłością!!!!

Przypomniał mi się też fragment " kazania" , które zamieściłam niżej w którymś poście ( serio najcudowniejsze kazanie jakie chyba w życiu słyszałam ) ..... że Pan Jezus przyszedł na ziemię z plecakiem cierpienia .... i komu da Go potrzymać? Wrogom czy przyjaciołom? Dlatego tym co bardzo głęboko Go kochają czasem żyje się trudniej.... takie ładne wyjaśnienie od księdza.

A inna sprawa,że każdy diament , aby wydobyć jego piękno i blask trzeba oszlifować, a każdą strunę naciągnąć do granic jej wytrzymałości , aby pięknie zagrała w organach czy gitarze ;) ..... o tym też pamiętajcie cierpiąc.



Natomiast ....
                               


Kolejny "plus" cierpień to możliwość ofiarowania za bliskich , którzy już przekroczyli tę granicę...więc nie załamywać się, wstawać, zbierać do kupy i iść dalej.... Bo tam w oddali czeka Tata co obdaruje Cię za każdą Twoją łzę, za każdy Twój upadek, za każde cierpienie, za każde szyderstwo wymierzone w Ciebie, za wszystkie szemrania i podstawiane nogi, które pokonałeś a wręcz przeskoczyłeś z Mocą Bożą, za wszystko co dzielnie zniosłeś:)



                                            
                          
 Miłego dnia kochani ;)
                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam