Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

czwartek, 17 marca 2016

Niewidzialna ale obecna część naszego świata

Ludzie sobie z wielu rzeczy nie zdają sprawy .... a czasem na prawdę warto posłuchać mądrego i DOŚWIADCZONEGO księdza, który widzi a nie tylko wierzy .... widzi całą tę moc ... całą walkę dobra i zła.... który jest OGROMNYM NARZĘDZIEM W RĘKACH BOGA.... bardzo lubię wykłady ks. Piotra Glasa. Nie dziwią mnie takie tematy, skoro wierzę w Niebo i piekło... nie boję się takich tematów, skoro WIEM, że moja tarczą jest Bóg ... nie wiem co to lęk zupełnie.... choćbym szła ciemną doliną :)
Nie powinno się unikać takich tematów, bo tylko słuchając takich właśnie wykładów wiemy czego się wystrzegać, co powinno zwrócić naszą uwagę, z czym mamy do czynienia i kiedy szukac ratunku i gdzie....
Wielkim głupcem jest człowiek, który mówi " mi to nie jest potrzebne słuchanie takich rzecz, bo ja wszystko wiem" ...nie wiesz wszystkiego, bo nawet ksiądz podkreśla , że ciągle się uczy i nawraca a co mówić o Tobie człowiecze ...
I znów potwierdzają się słowa Pisma Św. , że należy " wystrzegać się wszystkiego co ma choćby pozór zła" ..... Wolę osobiście być oskarżona przez ludzi o szaleństwo a być normalną , radosną dziewczyną jak zawsze - ale świadomą swoich wyborów.... niż potępioną przez Boga , za świadome złe wybory a za to przez ludzi odbierana jako "równa" ... Bóg ponad człowieka dla mnie i tyle w temacie ....
Każdy ksiądz powinien posiadać taką wiedzę i ostrzegać ludzi i straszne jest to, że tak mało się o tym mówi, dlatego tyle zła dookoła, bo ludzie zapraszają wroga nawet o tym nie wiedząc czasem.
Skoro natrafiłam na ks. Piotra Glasa , to dzielę się tymi filmikami, bez względu na to jak to odbierzesz. To czy to obejrzysz i wysłuchasz to Twoja Wolna Wola, ja spełniam tylko to co dyktuje mi serce....dzielę się wiedzą .

"Choć wiele mówi się dziś o egzorcyzmach, wielu ludzi ciągle myli modlitwę uwolnienia z egzorcyzmem, zniewolenie z opętaniem, problemy duchowe - z problemami psychicznymi. Na czym polega różnica -wyjaśnia ks. Piotr Glas, egzorcysta. Rejestracja: ks. Sławomir Kostrzewa"                                                                          


To niewiarygodne jak Pan Bóg działa poprzez proste , codzienne rzeczy. Czasem wyskoczy mi w "polecanych" jakiś filmik, który szczególnie zwróci moją uwagę i nagle okazuje się, że słuchając go - uzyskuję odpowiedzi na rzeczy lub sprawy, które mnie nurtowały, odpowiedzi na pytania, które mnie martwiły czy zastanawiały. Człowiek, który wierzy " trochę" powie.... "oj tam, zbieg okoliczności" . Człowiek, który wierzy " całym sercem" wie, że wszystko jest działaniem Pan Boga. On rządzi całym naszym życiem i On podsuwa Ci odpowiedzi i rozwiązania. Jednak dał nam też wolną wolę i od nas tylko zależy czy skorzystamy z Jego rozwiązań i podpowiedzi. A najlepszy komentarz do filmiku obok to cytat Ojca Świętego , który niedawno wygłosił kazanie , którego motto brzmiało " Bóg umiera z nudów w naszych kościołach" .... powtarzam.... to słowa Papieża Franciszka. I muszę przyznać z przykrością, że mi również brakuje w naszych kościołach"Ognia" .... uwielbienia, żarliwej modlitwy z podniesionymi dłońmi jak to się modlą wspólnoty, przekazywania pokoju z tą miłością w oczach i uśmiecham na ustach a nie chłodnym podaniem ręki....  Brak Żywego Ognie Jezusa mi osobiście, ale mimo to nie zrezygnuję z kościoła....bo kościół to Jezus... kościół to My, kościół to sakramenty dane nam dla oczyszczania naszych serc i przyjmowania tej miłości do nich ....

Jak zwykle się rozpisałam, a miałam tylko polecić filmiki. I znów sprawdza się moje natchnienie do prowadzenia bloga i wylewania swoich myśli. Jakież to piękne, móc " wylać" to co się wie .....

 Pozdrawiam " zaglądających" ....z Panem Bogiem :)
<3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam