Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

czwartek, 9 lipca 2015

Znów tęsknię ...

Jedna chwila Cię zabrała,
W tej jednej sekundzie cisza nastała.
Ten jeden moment zabrał mi Ciebie,
Czy na prawdę bardziej potrzebowali Cię w Niebie?
Różne mam chwile, czasem rozumiem....
Za chwilę tęsknię i znów pojąć nie umiem.
Czasem przez łzy sama sobie tłumaczę,
Czasem uśmiecham się i nie płaczę.
Czasami jesteś obok i mocno Cię czuję,
Czasem w cichej pustce Twe zdjęcia całuję.
Czasem dla mnie jakby nic się nie zmieniło,
Jakbyś zaraz miał wrócić z pracy bo ciemno się zrobiło.
Dzień za dniem a różne dni mi życie przynosi,
Dziś uśmiech na twarzy , jutro moje serce o pomoc prosi.
Idę kochanie, idę jak umiem....
Choć wciąż tak wiele jeszcze nie rozumiem.
Może musiałeś już odpocząć od ziemskiej pracy,
Może błogi odpoczynek Bóg podał na tacy.
Może już zapracowałeś na to odpoczywanie,
Bo na ziemi nie odpocząłbyś kochanie.
Kochałeś pracę ... ciężką , fizyczną...
Lecz dla mnie byłeś podporą psychiczną.
Ramieniem silnym zawsze służyłeś,
W radości mojej i smutku byłeś.
Wspierałeś w grypie i bólu brzucha,
Gdzie jest teraz ta moja otucha?
Czuję zaciśnięte gardło , umiera mi dusza,
Serce znów na kawałeczki się rozkrusza.
Jestem sama tutaj kochanie
Czuję tylko serca delikatne drganie.
Co dzień modlimy się za Ciebie...
A Ty słyszysz to wszystko tam w Niebie.
Jedynie w snach mi mówisz o bliskości,
Wiem,że żyjesz w wiecznej młodości.
Dziękuję kochanie, że we śnie mnie odwiedzasz...
Ty każdą moją myśl wyprzedzasz.
Dziękuję za sen w moje imieniny...
Za sen z tej pięknej, zielonej krainy.
Dodawaj mi sił bym żyć potrafiła,
Bym naszego Pana niczym nie zraniła.
Bądź przy mnie Mariunio i Ty Boże...
Bo jeśli nie Wy... to kto mi pomoże ????????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam