Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 24 października 2016

Jakoś będzie

Tak bardzo dawno mnie tu nie było,
Tak bardzo  wiele się zmieniło.
Nowa praca, nowe zdarzenia,
nowe pomysły i przemyślenia.
Co ulepszyć, co zmienić już trzeba,
dać radę ze wszystkim , gdy zajdzie potrzeba.
Gdzieś tam w środku duma też tkwi,
że pokonałam różne okropne dni.
Że dałam radę i dalej stoję,
to chyba znaczy,że się życia nie boję.
Dobro i miłość też mnie wciąż nie opuszczają,
choć różni ludzi mnie spotykają.
Jedni pomogą i życzliwością obdarzą ,
inni dokopią i Cię przerażą.
Kocham się śmiać , lecz łez też nie kryję,
i muszę przyznać ... Jakoś tam się żyje . :)
I choć wstaję o ciemnym świcie,
co dnia mówię : Kocham Cię życie nad życie.
Tych co są przy mnie kocham tak bardzo szczerze,
ufam sobie - Bogu wierzę !!!
Za całą resztę modlić się staram wieczorami,
wtedy , gdy z Bogiem zostajemy sami.
Nie zawsze wszystko w życiu wychodzi,
jednak najważniejsze jakie uczucia serce rodzi.
Oby tam zawsze miłość do bliźniego była,
tak nas uczył Jezus i Jego Matka tak uczyła.
I nie ważne kto nam na przekór coś " gada" ,
bo wszystko jeśli z Bogiem - to się jakoś poukłada.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam