Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

niedziela, 14 sierpnia 2016

Miłość zmienia świat

Stoję z boku , przyglądam się światu.
Widzę jak rany zadaje siostra siostrze a brat bratu.
Widzę, jak ludźmi sterują żądze,
jak ludzie trwonią swój cenny czas goniąc pieniądze.
Wyłączam się z tej pogoni,
bo co drugi tu człowiek łzy roni.
Chwytam różaniec - skupiam myśli na modlitwie,
tylko w modlitwie Bóg w serce wniknie.
W wyobraźni mej chmury się rozwiewają,
piękne dźwięki mnie dobiegają.
Czuję Miłość jakiej tu nie ma,
taką Miłość , która każde serce zmienia.
Tak właśnie modlitwa działa,
Przytula nas Miłość , która od zawsze nas wołała.
Która mnie nauczyła żyć,
pokazała jak kochać i kochaną być,
jak z uśmiechem i dobrem przemierzać ten świat,
dostrzegać i pomagać kiedy cierpi brat.
Kocham Cię ogromnie Miłości - Boże,
Cóż bez Twojej woli stać się może?
Więc proszę by Twoja wola pozwoliła,
na to co moja dusza sobie wyśniła.
Na szczęście , miłość i dni spełnienia,
by kiedyś spełniły się jeszcze serca pragnienia.
Tak wiele Ci już zawdzięczam w swoim życiu,
tylko głupiec trzymałby tę wdzięczność w ukryciu.
Dziękuję Ci Stwórco,że Prawda zwycięża,
tylko Ciebie mi trzeba jako ORĘŻA!
Z Tobą wszystko mogę,
Z Tobą w dalszą drogę.... !!! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam