Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Krzyż

...i choć jest ciężki.... i przygniata.... paradoksalnie ... podnoszę Go z siłą i uśmiechem... z miłością ... <3


         
Wyrywkowy tekst utworu :

"  Wstaje nowy dzień, choć to samo słońce,
Mamy nowy cel, choć tą samą drogę,
Śmiał się cały kraj, gdy szukałem drogi,
Opluli mi twarz, umyłem im nogi,
Ja muszę iść do nieba, muszę widzieć drogę,
Słyszeć głosy serca, pojednać się z Bogiem,
Muszę zgiąć kolana, żeby powstać z kolan,
Ojcze, gdzie odwaga, dla twojego wojska.

Ja muszę nieść krzyż, krzyż, krzycz!
Ja muszę nieść krzyż, krzyż, krzycz!
Ja muszę nieść krzyż, krzyż, krzycz!
Ja muszę nieść krzyż, krzyż, krzycz!
 (...)
 Bóg nie pozwoli z siebie kpić, wiesz?
Zapomnieliście o śmierci na śmierć?
(...)
 Jest czas na powagę i refleksję, ja cię nie zbawię, bo chcę zbawić siebie,
Nie wiem ile jeszcze będę zamieszkiwał Ziemię, ale póki tu jestem,
Będę upominał ciebie, nie wiesz,
Co się z tobą dzieje, bo nie żyjesz,
Nie wiesz i nie dowiesz się, póki nie wyjdziesz,
Z cienia, zaćmił cię grzech i uśmierca,
Mami cię szatan kłamca i morderca,
Zło, ile jeszcze będziesz jemu służył?
Zło, nie możesz wytrzymać małej próby,
Zło, zabija codziennie wielu ludzi,
Zło nie widzisz wokoło tej pustki?
Głód i hazard, ból i sława, śmierć i wojna, dzieci w koszach,
Gniew i postrach, gender w szkołach, syf w kościołach,
Wszystko woła to o pomstę do nieba, apokalipsa się wypełnia,
Ile trzeba?
Żebyś opanował się i przestał,
Niszczyć, to co zbudowali twoi bliscy,
Matka, Ojciec, wracaj proszę,
Zawsze jest czas, byś nawrócił się na dobrą drogę "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam