Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

czwartek, 24 grudnia 2015

Magiczna Wigilia

Dziś opiszę magiczny wieczór i magiczną noc,
Kiedy tej magii czuję całą moc.
Wigilijny wieczór bez miejsca pustego,
Bo nagle potrzeba miejsca dla odwiedzającego.
Wiem Panie, że przyszedłeś by towarzyszyć przy kolacji,
Nikt nie musi przyznawać mi racji.
Jestem pewna tego,
Bo dałeś to odczuć dla serca spokojnego.
Dałeś nam stół suto zastawiony,
Choć na każdy rachunek pieniądz wyliczony.
I choć o rachunki nie ma już obawy,
To starczyło też na potrawy.
W portfelu jeszcze zostało,
By po Świętach nie brakowało.
Dałeś ludzi którzy nas wcześniej odwiedzili
I tych co z życzeniami dzwonili.
Sprawiłeś nam dziś tyle radości,
Dałeś prezenty, jedzenie i gości.
Dałeś tak magiczny czas dla Wiki i dla mnie,
Wciąż się Tobą karmię i karmię.
Dziękuję za te prezenty... wszystkie tak trafione,
Za to, że moje dziecko jest rozpromienione.
Dziękuję za te "małe wielkie" cuda każdego dnia,
Za to,że wszystko jakoś ciągle trwa.
Nie potrafię znaleźć słów na to dziękczynienie,
Bądź z nami zawsze , Boś największe pragnienie!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam