Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

wtorek, 17 listopada 2015

Kołowrotek

Kilka dni już mnie tu nie było,
Coś się przez ten czas zmieniło - coś wydarzyło.
Przyszła praca i wszystko się kręci powoli,
Uśmiech się pojawił i serce nie boli.
Mniej ma człowiek czasu na rozmyślanie,
Aby tylko wstać, zjeść śniadanie...
do pracy wyruszyć i cało wrócić,
po drodze jakieś jedzenie kupić.
I tak dzień za dniem czas jakoś leci,
Jutro znów praca, zgiełk i dzieci.
A dzieci te z pracy już mnie znają,
Zawsze wesoło przybiegają.
Tulą się do mnie, piątki przybijają...
Oj ile radości te dzieci dają.
I pokochałam ten kołowrotek,
Nie oddałabym go za milion stokrotek.
Na tym zakończę to pisanie,
bo czas już niestety uderzyć w spanie.
Jutro znów mój kołowrotek na nowo ruszy,
jakaż to radość dla serca i duszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam