Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

piątek, 10 czerwca 2016

Boży Pokój


Dzięki Ci Boże za wspólnotę Odnowy w Duchu do której należę.
Dzięki Ci Boże , że tak bardzo wierzę.
Dzięki za ludzi tak wspaniałych,
za doświadczenia w sprawach dużych i małych.
Za przeszkody, które otwierają oczy na spraw tak wiele,
za to, że przy boku mym wierni przyjaciele.
Za uśmiech i ten cudowny Pokój Ducha,
za to, że w sercu tak wielka skrucha.
Za każdy dzień,
za noc i tlen.
Za wszystko dziękuję Ci Mój Boże,
któż bez Ciebie żyć może?
Bez Twojej w sercu słodyczy,
na czyją pomoc niewierzący liczy ?
Dziękuję Boże za miłość do ludzi
za każdy ranek, który miłością mnie budzi.
Za to, że prowadzisz mnie przez każdy dzień,
nawet za to, że o tym prowadzeniu wiem.
Że dajesz tak mocno odczuć obecność Swoją,
Dziękuję Boże za MIŁOŚĆ TWOJĄ !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam